Vanaf maandag 27 juni zijn het logo, de huisstijl en de websites van ISNO Yunus Emre vernieuwd. Het bestuur heeft ervoor gekozen om deze te herzien en op te frissen. Er is het afgelopen half jaar hard gewerkt aan de nieuwe uitstraling voor ISNO Yunus Emre en haar scholen die past bij het verhaal dat zij willen uitdragen.
Logo en Huisstijl
ISNO Yunus Emre laten kinderen groeien. Dit moest tot uiting komen in een nieuw, passend logo. Daarom zijn er in het logo vrolijke afbeeldingen zichtbaar, die symbool staan voor de groei die kinderen maken in hun basisschooltijd. Daarnaast komt de ‘O’ van openbaar onderwijs duidelijk naar voren. Ook de huisstijl is onderworpen aan een metamorfose. Kleuren en vormen uit het logo zijn hierin meegenomen, waardoor het geheel eenheid uitstraalt.
Websites
Om verder te gaan met de nieuwe uitstraling, zijn ook alle websites vernieuwd. Zo is het verhaal van ISNO Yunus Emre en haar zes scholen weer up-to-date. De website is voorzien van de juiste en actuele informatie, nieuwe foto’s en alle overige benodigde documenten en tools. Ook is er aandacht besteed aan de overzichtelijkheid van alle sites. De toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid van de sites zijn hierdoor verbeterd.
De komende maanden zullen de websites van de individuele scholen ook worden hernieuwd.